StationRipper Homepage
Forum Home Forum Home > Languages > Danish
  New Posts New Posts RSS Feed - Danish Version
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Forum LockedDanish Version

Post Reply Post Reply
Author
Music Guru
Music Guru
Admin

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gratajik Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Danish Version
    Posted: 25 September 2005 at 12:52am

The Danish version has been released.  If you find any issues, post 'em here.

-Greg

Back to Top
Rooster View Drop Down
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rooster Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2005 at 10:56pm

Originally posted by gratajik gratajik wrote:

The Danish version has been released.  If you find any issues, post 'em here.

-Greg

Nice translation ! Very Good. regards /Rooster

Back to Top
Hans Jørgen Gylling View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hans Jørgen Gylling Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 January 2006 at 9:14pm

Thanks Rooster :)

Nice to hear that my hardwork was worth it :)

And Greg I will return to you by mail - very soon

Happy Newyear

/Hans
Stationripper.dk

Back to Top
DANSKEREN View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DANSKEREN Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 January 2006 at 9:32am

SKU DET VÆRE DANSK

HAHAHAHAHAHAHAHA

Back to Top
DSV View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote DSV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 January 2006 at 9:34am
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAWAS UP
Back to Top
Ronnie Jørgensen View Drop Down
Guest
Guest
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ronnie Jørgensen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 January 2006 at 3:04pm
Hehe, nice at se at der er gjort noget ved det danske i programmet. Var virkelig værd at registrere!
Back to Top
stationripperdk View Drop Down
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stationripperdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 January 2006 at 6:30pm

Originally posted by DSV DSV wrote:

WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAWAS UP

Nice

Bravo - Really Intelligent guy, huh ?
Seems like its alot better than kindergarten

Get a life - will ya?

Edited by stationripperdk
Back to Top
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stationripperdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 January 2006 at 6:34pm
Originally posted by DANSKEREN DANSKEREN wrote:

SKU DET VÆRE DANSK

HAHAHAHAHAHAHAHA

Øjensynligt lidt bedre dansk end det du åbenbart præsterer i et andet indlæg her i dette forum . Og det ser da åbenbart ikke HELT skidt ud, siden du har gidet ulejlige dig med at downloade den, hva??

Hvorfor prøver du ikke bare at få dig et liv?

Hvis ikke det kan lade sig gøre vil jeg gerne hjælpe dig lidt på vej, nu du åbenbart lider så meget af mindreværdskomplekser. Du kan få lov til at hjælpe til med at oversætte næste version, og så må vi håber du kan spare lidt mere på superlativerne end du har gjort i dit andet indlæg.

Træls at man nu er nødt til at skulle registrere sig nu for at kunne udgyde sin ordgylle, hvad? Er det virkeligt blevet så kedeligt i jeres normale fanklub for små drenge - hvorfor nøjes du ikke med dine useriøse indlæg på den side hvor du normalt kommer ?
Der plejer der jo ikke at være så meget styr på de små drenge

At du så poster som anonym sætter jo blot det hele lidt mere i relief, synes du ikke selv det?

m.v.h.

Hans Jørgen Gylling

Stationripper Denmark

Back to Top
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stationripperdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 January 2006 at 6:36pm

Originally posted by Ronnie Jørgensen Ronnie Jørgensen wrote:

Hehe, nice at se at der er gjort noget ved det danske i programmet. Var virkelig værd at registrere!

Hej Ronnie

Herligt at høre der er NOGLE der er tilfredse - de andre er som regel bare tåber, der aldrig i deres liv har betalt for et stykke software

Dem kan man alligevel ikke gøre ret meget for at hjælpe

men sådan er teen-agere jo

At vedkommende så kalder sig for DANSKEREN sætter jo ligesom det hele i et dybere perspektiv, ikke? Det må bestemt IKKE være studenterhuen der trykker ham  men det er måske et led i hans opdragelse/påvirkning

Håber du vil få stor glæde af programmet

med venlig hilsen

Hans Jørgen
Stationripper Danmark

Back to Top
Madsen View Drop Down
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Madsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 February 2006 at 11:10am
Jeg er en aldrende mand, men ikke mindre glad i  musik af den årsag, og akurat begyndt med pc. Og da engelsk er meget tungt for mig, blev jeg overodentlig gald da jeg hørte Hans Jørgen Gylling havde lavet en intruduktion til StationR. på dansk. Tyggede lidt på på - og gik til indkøb av Gold v. Men har strevet meget for at komme i gang. Er kommet så langt at nu får jeg lyd fra den station ønsker. Men musikken kommer klumper. Og jeg holder snart på at gi op. Er der et eller andet tålmodig menneske derude, med erfaring i brug af StationR. som vil forsøge at vejlede mig i gang.
    Jeg hører fint (i god kvalitet) diverse radiostationer over internet - jeg har 1 Mb - 1½Mb
en anstendig pc. (prossor, ram). Så jeg er temmelig i vilrede med hvorfor resultatet er så ringe.
                    Med venlig hilsen Madsen
< ="">
Back to Top
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stationripperdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 February 2006 at 10:52am

Hei Madsen :)

Tak for de pæne ord.
Jeg vil gerne vide lidt mere om den pc du anvender.
Kunne du ikke fortælle lidt mere om den, for "anstændig" er jo en temmelig bred opfattelse

Du skriver du har en 1 - 1.5 mbit linie til dit internet?
Anvender du andre programmer der står og downloader i baggrunden?

Muligvis kan det også skyldes at du måske har noget spy/malware kørende som æder noget af din båndbredde.
Her vil jeg henvise til min anden side : www.freefiles.dk hvor du vil kunne få bugt med noget sådant.

Andre faktorer kunne være en langsom harddisk med en langsom cache, ram problemer o.l.

Jeg vil hjertens gerne hjælpe dig lidt på vej, men jeg er nødt til at vide lidt mere om det isenkram du har i din pc, før jeg evt. kan afhjælpe problemet :)

Hav en fortsat god eftermiddag

mange hilsener

Hans Jørgen Gylling
www.stationripper.dk

Back to Top
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote stationripperdk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 March 2006 at 11:17pm

Hi evrybody - Hej til jer alle

Announcement of New version of  Danish Supportsite

Jeg kan glæde jer med at vi idag har åbnet en ny version af
Stationripper.dk, hvor det nu er muligt at kunne registrere sig som bruger, og herefter kunne udveksle gode råd, samt søge hjælp i det dertil indrettede forum.

Du kan registrere dig her :

Stationripper.dk

Hope the launch of this new site, with more advanced functionalities
and options would take off the burdon a little from Greg's shoulders.

*BIGGRIN* 

The new site offers support and community for all Nordic/Scandinavian users (Norwegian,Swedish,Finnish, Faroans, Greenlandish and Icelandic fellow citizens)

C U There - Vi ses

Greets

Hans Jørgen Gylling
Stationripper Denmark

Back to Top
Erling Svendsen View Drop Down
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Erling Svendsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 August 2008 at 8:03am

Hej

Har lige betalt for Gold versionen, og vil gerne igang med at rippe. første problem jeg ønsker at få løst er, at når jeg skal lytte til det jeg ripper, er at den åbner Winamp og ikke windows mediaplayer, kan det lade sig gøre? Næste problem er, at når jeg finder en station i Showcast radio winamp, hvordan ripper jeg den?

På forhånd tak.

Back to Top
Erling Svendsen View Drop Down
Music Listener
Music Listener

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Erling Svendsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 August 2008 at 8:55am
Et nyt problem.. Hvordan ændre man indstillingerne til databasen, vil gerne have at al rippede musik skal ligge på drev D og ikke C, hjæl ønskes, please, får fejlmeddelse efter at jeg har prøvet at ændre det til D???
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.15
Copyright ©2001-2013 Web Wiz Ltd.

This page was generated in 0.796 seconds.