![]() |
Danish Version |
Post Reply
|
| Author | |
gratajik
Music Guru
Admin Joined: 01 October 2003 Location: United States Status: Offline Points: 2415 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Topic: Danish VersionPosted: 25 September 2005 at 12:52am |
|
The Danish version has been released. If you find any issues, post 'em here. -Greg |
|
![]() |
|
Rooster
Music Listener
Joined: 29 December 2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 29 December 2005 at 10:56pm |
|
|
|
![]() |
|
Hans Jørgen Gylling
Guest
|
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 12 January 2006 at 9:14pm |
|
Thanks Rooster :)
Nice to hear that my hardwork was worth it :) And Greg I will return to you by mail - very soon /Hans |
|
![]() |
|
DANSKEREN
Guest
|
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 18 January 2006 at 9:32am |
|
|
|
![]() |
|
DSV
Guest
|
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 18 January 2006 at 9:34am |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WAS UP
|
|
![]() |
|
Ronnie Jørgensen
Guest
|
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 19 January 2006 at 3:04pm |
|
Hehe, nice at se at der er gjort noget ved det danske i programmet. Var virkelig værd at registrere!
|
|
![]() |
|
stationripperdk
Music Listener
Joined: 23 January 2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 23 January 2006 at 6:30pm |
|
Nice ![]() Bravo - Really Intelligent guy, huh ? Seems like its alot better than kindergarten
Get a life - will ya? Edited by stationripperdk |
|
![]() |
|
stationripperdk
Music Listener
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 23 January 2006 at 6:34pm |
Øjensynligt lidt bedre dansk end det du åbenbart præsterer i et andet indlæg her i dette forum . Og det ser da åbenbart ikke HELT skidt ud, siden du har gidet ulejlige dig med at downloade den, hva?? Hvorfor prøver du ikke bare at få dig et liv? Hvis ikke det kan lade sig gøre vil jeg gerne hjælpe dig lidt på vej, nu du åbenbart lider så meget af mindreværdskomplekser. Du kan få lov til at hjælpe til med at oversætte næste version, og så må vi håber du kan spare lidt mere på superlativerne end du har gjort i dit andet indlæg. Træls at man nu er nødt til at skulle registrere sig nu for at kunne udgyde sin ordgylle, hvad? Er det virkeligt blevet så kedeligt i jeres normale fanklub for små drenge - hvorfor nøjes du ikke med dine useriøse indlæg på den side hvor du normalt kommer ? Der plejer der jo ikke at være så meget styr på de små drenge ![]() At du så poster som anonym sætter jo blot det hele lidt mere i relief, synes du ikke selv det? m.v.h. Hans Jørgen Gylling Stationripper Denmark Edited by stationripperdk |
|
![]() |
|
stationripperdk
Music Listener
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 23 January 2006 at 6:36pm |
|
Hej Ronnie
Herligt at høre der er NOGLE der er tilfredse - de andre er som regel bare tåber, der aldrig i deres liv har betalt for et stykke software
At vedkommende så kalder sig for DANSKEREN sætter jo ligesom det hele i et dybere perspektiv, ikke? Det må bestemt IKKE være studenterhuen der trykker ham men det er måske et led i hans opdragelse/påvirkning Håber du vil få stor glæde af programmet med venlig hilsen Hans Jørgen Edited by stationripperdk |
|
![]() |
|
Madsen
Music Listener
Joined: 16 February 2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 16 February 2006 at 11:10am |
|
Jeg hører fint (i god kvalitet) diverse radiostationer over internet - jeg har 1 Mb - 1½Mb en anstendig pc. (prossor, ram). Så jeg er temmelig i vilrede med hvorfor resultatet er så ringe. Med venlig hilsen Madsen |
|
![]() |
|
stationripperdk
Music Listener
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 23 February 2006 at 10:52am |
|
Hei Madsen :) Du skriver du har en 1 - 1.5 mbit linie til dit internet? Hav en fortsat god eftermiddag mange hilsener Hans Jørgen Gylling
>>> Edited by stationripperdk |
|
![]() |
|
stationripperdk
Music Listener
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 05 March 2006 at 11:17pm |
|
Hi evrybody - Hej til jer alle Hope the launch of this new site, with more advanced functionalities
Edited by stationripperdk |
|
![]() |
|
Erling Svendsen
Music Listener
Joined: 20 August 2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 20 August 2008 at 8:03am |
|
Hej Har lige betalt for Gold versionen, og vil gerne igang med at rippe. første problem jeg ønsker at få løst er, at når jeg skal lytte til det jeg ripper, er at den åbner Winamp og ikke windows mediaplayer, kan det lade sig gøre? Næste problem er, at når jeg finder en station i Showcast radio winamp, hvordan ripper jeg den? På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Erling Svendsen
Music Listener
Joined: 20 August 2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Quote Reply
Posted: 20 August 2008 at 8:55am |
|
Et nyt problem.. Hvordan ændre man indstillingerne til databasen, vil gerne have at al rippede musik skal ligge på drev D og ikke C, hjæl ønskes, please, får fejlmeddelse efter at jeg har prøvet at ændre det til D???
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
|
|
Tweet
|
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |